Bin Ladin och Energirevolutionen

Vilka konsekvenser får Bin Ladins död för energirevolutionen?

Knappast några märkbara. Men däremot får Rysslands beslut om att satsa på miljöteknik rätt märkbara konsekvenser för min del. Putin har gått ut med att de ska satsa på miljöteknik och främja svenska företag som vill etablera sig i landet. Just nu är avfallshantering prioriterat då ryssarna fortfarande slänger allt skräp i samma hög.
Jag ska sätta mig på skolbänken igen och plugga in ryska språket. Detta borde kunna generera lite jobb/uppdrag i det stora grannlandet i Öster.

Min fru är också från Ryssland och vi väntar barn så det blir även till att lära sig språket för att hänga med i familjekonversationerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0